http://www.topswingerscouples.ro

http://www.topcupluriswingers.ro Site online destinat cuplurilor swingers, femeilor bisexuale si lesbiene, transexualilor si travestitilor cu profile reale din toata lumea validate webcam.Anunturi cupluri swing, Petreceri swing, Cluburi swing, Vacante swing.

duminică, 17 octombrie 2010

Povestiri erotice, Fantezii erotice cu cupluri swingers

http://ro.topswingerscouples.com/ Dan&Dana - Primul nostru cuplu swinger

Inceputul este greu ca in orice activitate noua,insa dorintele si fanteziile noastre de a intalni primul nostru cuplu swinger ne-au facut sa trecem peste toate inhibitiile.La inceput am studiat foarte bine ce inseamna fenomenul swingers si comunicand cu cuplurile de pe site am hotarat sa ne vedem cu un cuplu care ne-a lasat o buna impresie din discutiile avute pe mess.La prima intalnire dupa discutiile despre swing si ceva bautura fina ne-am hotarat sa raspundem invitatiei lor de a continua seara la ei acasa.Intrand in apartamentul lor am fost foarte uimiti ca fetele s-au retras imediat in dormitor si au inceput sa se sarute lasciv,era pentru prima oara cand imi vedea sotia sarutandu-se cu alta femeie.Atunci ,amandoi ne-am apropiat de ele si ne-am hotarat sa intram si noi in actiune si am inceput sa le sarutam ne lasandu-le nici un cm de piele neatins de limbile noastre nesatule, euforia era pretutindeni in camera si mai ales in trupurile noastre.A urmat o noapte in care ne-am implinit multe din fanteziile noastre erotice alaturi de cuplul care "ne-a nasit".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu